Jak reklamovat zboží z e-shopu LEDVANCE?
Pokud jste na této stránce z jiného důvodu než z pouhé zvědavosti, jak vypadá náš reklamační proces, tak se vám předem omlouváme za vzniklé potíže. Zřejmě se s našimi produkty stalo něco neočekáváného, co vám pokazilo dojem ze značky LEDVANCE nebo z našich produktů a vy hledáte způsob, jak zboží reklamovat. Přijměte prosím naši omluvu.
Pokud hledáte návod, jak odstoupit od smlouvy a vrátit zboží v průběhu 30 dnů od nákupu, tak máme pro vás tento článek. Pokud chcete reklamovat zboží, které v průběhu dvou let od nákupu vykazuje známky vady, tak jste tady správně a pokračujte ve čtení.
Celý proces reklamace u nás probíhá online a odpadá tak nutnost papírování a telefonování. O vše se postaráme díky naší skvělé automatizaci. Od vás potřebujeme popis a fotodokumentaci vady. Reklamace můžeme přijmout pouze od zákazníků, kteří nakoupili na našem e-shopu.
Pro úspěšné vyřízení prosím dodržte následující jednoduchý postup. My vám za to slibujeme, že se o váš případ postaráme rychle a bez zbytečných kroků.
1. Založte váš případ pro naše reklamační oddělení.
Do našeho portálu pro reklamace se přihlašte číslem objednávky a e-mailem kliknutím na oranžové tlačítko Pokračovat u případu Reklamace. Pokud si nepamatujete číslo objednávky (formát CZXXXX), tak vám obratem na e-mail zašleme odkaz pro přihlášení. Abychom váš případ mohli rozpoznat, musíte se přihlásit e-mailem, ze kterého jste odesílali původní objednávku. Pokud si na něj nemůžete vzpomenout, nebo k němu již nemáte přístup, obraťte se na nás pomocí oranžové ikony chatu v pravém spodním rohu.
2. Zvolte si, jestli chcete za reklamované zboží vrátit peníze, nebo jestli chcete reklamaci vyřešit zasláním nového produktu.
Při zakládání případu se vás zeptáme na tyto informace:
a) Vámi navrhovaný způsob vyřešení reklamace. Pokud máte zájem o zaslání nového kusu zboží, prověříme po založení případu naše skladové zásoby a navrhneme řešení
b) Podrobnější popis vady a fotodokumentace. Formulář je nastaven tak, aby byla fotodokumentace povinná. Pokud z nějakého důvodu nemáte možnost vadu vyfotit, můžete vybrat libovolnou fotografii a sdělit nám tuto informaci v popisu vady. Určitě se domluvíme a na vše si spolu posvítíme
3. Vše ostatní už je na nás
O dalších krocích vás budeme informovat e-mailem a vy tak máte vždy přehled a kontrolu nad reklamací. Na vyřízení reklamace máme 30 kalendářních dnů, ale v drtivé většině případů stíháme reklamace vyřešit do týdne.
Pokud máte jakékoliv dotazy, obraťte se prosím na náš zákaznický servis kliknutím na oranžovou ikonu chatu v pravém spodním rohu. Celý proces se řídí našimi obchodními podmínkami, které najdete tady.
Martin je blázen do chytrého osvětlení. V LEDVANCE pracuje jako Head of Digital Hub od roku 2020. Jeho nejoblíbenější rutinou v systému inteligentního osvětlení SMART+ je zapínání a vypínání světel nebo sekvencí podle GPS polohy chytrého telefonu.