Můj chytrý produkt na mě bliká, co teď?
Náš nejčastější dotaz, co se týká našich chytrých produktů, je právě proč to proboha bliká. Je to rozbité, nebo to je naschvál? Nebojte, ani jedno není pravda. Když váš chytrý produkt bliká, tak to naopak znamená, že funguje a to velmi dobře. Co tedy v této situaci dělat?
1. Ujistěte se, že máte staženou aplikaci nebo připravený chytrý ovladač
Naše chytré produkty jsou tak skvělé právě díky ovládání na dálku. Abyste toho mohli dosáhnout, je nutné mít prostředky pro ovládání u sebe. Buď si tedy stáhněte naši aplikaci, nebo si připravte chytrý ovladač, aby se mohl chytrý produkt spárovat.
2. Spárujte produkt s aplikací
Blikáním vám produkt říká, že je připraven na párování s aplikací. Proto je důležité udělat následující kroky:
- WiFi
- Pokud používáte WiFi, zvolíte nejdříve produkt a pak vyberete název sítě a zadáte heslo.
- Dále počkáte, než se produkt se sítí spáruje
- Jakmile je produkt spárovaný, můžete vytvořit různé Skupiny podle místností ve vašem bytě, nebo zařízení přejmenovat.
- Bluetooth
- Pokud používáte Bluetooth, nejdříve zvolíte Přidat skupinu, kterou zvolíte podle místnosti, ve které se vaše zařízení nachází
- Dále zvolíte Přidat zařízení a vyčkáte, než si Bluetooth produkt najde.
- Jakmile se produkt spáruje, máte možnost jej přejmenovat nebo si vytvořit různé rutiny a časové údaje.
3. Reset
Někdy se stane, že po tom, co zapojíte produkt a on na vás bliká, vyděsíte se a začnete v aplikaci zmatkovat. Nebo produkt zapojíte někam, kde jste ho původně nechtěli.
Zapojíte jej znovu a on už nebliká, takže nejde spárovat? I zde máme řešení:
- Zapojte a vypojte produkt 5x za sebou, vždy s malou pauzou mezi úkony
- Po šesté pak chvíli vyčkejte, jestli produkt začne blikat
- Pokud bliká ale neukazuje se v aplikaci, restartuje aplikaci
Pořád se vám to nedaří? Nevadí, ozvěte se nám a my vám pomůžeme zde: 🧑💻 Zákaznický servis LEDVANCE | E-shop LEDVANCE