Přejít k obsahu

Nefunguje mi aplikace, co s tím?

Naše aplikace je k dostání ve dvou variantách, pro WiFi produkty a pro Bluetooth produkty. I když se v lecčem liší, pokud vám jedna z nich nefunguje, postup je u obou stejný.

1. Máte zastaralý software v mobilním telefonu

Žádná z našich aplikací nevyžaduje ty nejdražší mobily, ale abychom vám zaručili co nejpohodlnější a nejrychlejší ovládání vašich produktů, můžeme tak udělat jen v případě, že software ve vašem mobilu není příliš starý. Pokud vám tedy naše aplikace nefunguje, stará verze softwaru vašeho mobilu může být na vině. Updatujte tedy software.

2. Máte starou verzi aplikace

V LEDVANCE vždy pracujeme na tom, abyste při používání naší aplikace měli ten nejpříjemnější zážitek. To však znamená, že čas od času naší aplikaci oživíme, aby vám lépe sloužila. Pokud vám už nefunguje, stáhněte si její novou verzi. 

3. Nezapojili jste žádný produkt

Aplikaci sice spustíte, ale nevidíte váš nový produkt? Možná jste jej špatně zapojili. Všechny naše chytré produkty musí být správně zapojené, a to vám poví tak, že začnou blikat. Pokud produkt nebliká, není připraven na párování a neuvidíte ho v aplikaci.

4. Vaše bezdrátové připojení není zapojené

Bez bezdrátového připojení to nejde. Zkontrolujte tedy, jestli máte zapnutý Bluetooth nebo WiFi, abyste mohli produkt spárovat.


Pořád jsme se netrefili? Zkuste naši zákaznickou linku a my se vynasnažíme vám pomoct, jak to jen půjde: 🧑‍💻 Zákaznický servis LEDVANCE | E-shop LEDVANCE 



Děkujeme za přihlášení k odběru. Právě jsme vám odeslali e-mail, ve kterém prosím odběr potvrďte.

Tento e-mail už byl dříve přihlášen.

Chci koupit celý look

Vybrat možnosti

LEDVANCE e-shop
Přihlaste se k našemu newsletteru a zjistěte mnohem více!
Zavřít
Upravit
Zavřít
Have Questions?
jsme přidali do vašeho nákupního košíku.
this is just a warning
Přihlásit se Zavřít